Friday 9 April 2010

Att Strand:a på en torsdag

Igår hade jag och Elin en mysig middag hemma hos henne för att senare bege oss till Strand. Där spelade Rosanna Munter sina nya låtar och en fin cover på The Big Pink's Dominos. Även DJn brände av en massa covers under kvällen. Lovely Stina kom dit med sin vän Olle och alla var glada. Ikväll blir det Musiket på Landet och eventuellt lite mer Dubstep. Jag är hooked.

Två citat från gårdagen:
Elin: Jag skulle kunna tänka mig att bo i Primrose Hill
Klubbkid på väg från Strand efter att vännerna sjungit högt på Hosianna:
Fan vilken dålig låt









Last night I had a cosy dinner with Elin at her place before we went to see our friend Rosanna Munter play at Strand in Stockholm. It was a beautiful night. Stina and her friend Olle came by for a beer as well.

2 comments:

Bara E said...

Kan även tänka mig Jude Law

Åsa Elmehed said...

Ja då får du allt börja hänga i Primrose Hill och Lemonia lite mer ;) Hah