Saturday 20 February 2010

Bra fredag

Igår hade vi vår redovisning på våra Awareness Posters. Det gick jättebra. Fick bra kritik med bara lite småsaker jag behöver ändra. Tar lite för lång tid bara. Blir lite segt att lyssna igenom 35 posters. Efteråt blev det öl nere i vår studentpub. Börjar bli lite av en tradition efter våra crits som oftast ligger på fredagar. Där var det samtidigt vernissage för några Masterelevers projekt. Hur duktiga som helst. Ska försöka fota något och visa någon dag. Sedan åkte jag hem och gick ut och tog en öl i Camden med fruarna och Tove som hade kommit och överraskat Emelie, eftersom hon fyller år imorgon. Ikväll blir det att fira henne.


Carl spexar framför våra posters


Posters för Dyslexia och Drinking Awareness


Maja och Casper
Poster för Alzheimers

Min öl

Bart och Julia


Tom

3 comments:

Anonymous said...

haha. that photo of me is funny.

all of this box is in swedish. im very confused.

Nina said...

Tja!
Är någon av bilderna din poster? Jag vill gärna se en bild på den annars. Coolt att det gick bra på examinationen! Du är bäst. Puss

Åsa Elmehed said...

who wrote that first one?

nej syster ingen av dem är min. den sitter till vänster på översta fotot. du ska få se sen =)